نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

کردستان موطن شهدای شاخص و برجسته است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» کردستان را سرزمین علم، فرهنگ، ادب و معرفت و موطن شهدای شاخص و برجسته خواند و گفت: سنندج، شهر مناره‌ها است که علما و ماموستایان آن همواره منادی وحدت بوده‌اند.
کد خبر: ۵۳۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ - 20July 2022

کردستان موطن شهدای شاخص و برجسته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده، ولی فقیه در استان کردستان امروز در اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی که با مشارکت علما و بزرگان اقلیم کردستان عراق و استان‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی در سنندج برگزار شد، ضمن قدردانی از متولیان برگزاری این مراسم میزبانی آن را افتخار دانست و اظهار داشت: قدم به قدم کردستان خون پاک شهدا فرا گرفته است که پنج هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی کردستان را سرزمین علم، فرهنگ، ادب و معرفت و موطن شهدای شاخص و برجسته خواند و افزود: سنندج، شهر مناره‌ها است که علما و ماموستایان آن همواره منادی وحدت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مردمان این دیار در سایه وحدت و برادری در کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به دشمنان نخواهند داد.

وی بر ضرورت تقویت وحدت شیعه و سنی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید و بیان کرد: وحدت مسلمانان خاری در چشم دشمنان است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با قدردانی از همه برگزار کنندگان این کنفرانس، گفت: امیدواریم این تلاش و پویش به همدلی بیشتر امت اسلامی منجر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار