نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

کارآفرینان کردستانی در بخش تولید توانستند در سطح کشور بدرخشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: کارآفرینان کردستان در بخش تولید، از جمله انواع لامپ روشنایی، صنایع دستی، گلیم بافی و چرم‌دوزی توانسته به‌خوبی فعالیت کنند و درسطح کشور بدرخشند.
کد خبر: ۵۳۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 31July 2022

کارآفرینان کردستانی در بخش تولید توانستند در سطح کشور بدرخشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی امروز با «فردین وکیلی» مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و معاونان این اداره دیدار کرد و ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، به تربیت نیروی کار ماهر از سوی فنی حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای با تربیت نیروی کار ماهر و با ایجاد زمینه توان کارآفرینی، می‌تواند کارآموز را به فردی خودکفا تبدیل و زمینه تولید و اشتغال را فراهم کند.

وی افزود: سازمان فنی و حرفه ای با تربیت نیروی کار ماهر و ارائه آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای همچنین با ایجاد زمینه اشتغال، اهداف خود را دنبال کند.

پورذهبی به واحدها و شرکت‌های تولیدی فعال در استان اشاره کرد و گفت: کارآفرینان کردستان در بخش تولید، از جمله انواع لامپ روشنایی، صنایع دستی، گلیم بافی و چرم‌دوزی توانسته به‌خوبی فعالیت کنند و درسطح کشور بدرخشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به آمار بالای بیکاری در سطح استان و جوانان جویای کار اشاره کرد و ابراز داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند پس از پایان دوره کارآموزی و ارائه مدرک به فرد متخصص با همکاری بانک‌ها و صندوق‌های مالی برای رونق کسب‌وکار کارآفرینان، وام اشتغال‌زایی در اختیار آنها قرار ‌دهند و بانک‌ها و گروهای تسهیل‌گری نیز در راستای ارائه تسهیلات ارزان اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار در استان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها