نماینده ولی فقیه در کردستان:

برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی، مستلزم نگاه فرهنگی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی را یک فعالیت فرهنگی خواند و گفت: برگزاری این اجلاسیه مستلزم نگاه فرهنگی است.
کد خبر: ۵۳۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ - 11July 2022

اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی، مستلزم نگاه فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (دوشنبه) در دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دیده شدن کردستان باعث ایجاد فرصت‌های بهتر در استان شده و مدیران و مسئولین نیز باید در راستای ارتقاء جایگاه دستگاه و استان تلاش کنند بنابراین کردستان را باید بیش از پیش در کشور معرفی کنیم.

وی اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی را یک فعالیت فرهنگی خواند و افزود: برگزاری این اجلاسیه مستلزم نگاه فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان بیان کرد: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی در کردستان یک فرصت برای معرفی و ارتقای جایگاه استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه مهمانانی از اقلیم کردستان عراق و خارج از کشور در این اجلاسیه شرکت خواهند داشت این یک وسیله و فرصت برای استان است که شایستگی خود را ارتقاء داده و خوب دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تقدیر از هماهنگی و برنامه‌ریزی به وجود آمده در این زمینه یادآور شد: از همه سازمان‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی در استان درخواست می‌کنیم که اهمیت اجلاسیه را مدنظر قرار داده و اهتمام ویژه‌ای در برگزاری اجلاسیه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار