نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

دانشجویان باید دغدغه‌های خود را در فضای دانشگاه بیان کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» ارتقای کیفیت را عاملی تعیین کننده در جذب دانشجو در این دانشگاه برشمرد و گفت: باید دانشجویان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در فضای دانشگاه بیان کنند.
کد خبر: ۵۳۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 25July 2022

ارتقای کیفیت عاملی تعیین کننده در جذب دانشجو در دانشگاه آزاد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان ‌در نوزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ارتقای کیفیت را عاملی تعیین کننده در جذب دانشجو در این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: جذابیت هر دانشگاهی در گرو خدماتی است که به دانشجویان و مخاطبان خود ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه نسبت دانشجو به استاد، دانشجو به کارمند و استاد به کارمند در دانشگاه آزاد فاصله‌اش زیاد است، گفت: نسبت دانشجو به استاد باید 12 تا 13 نفر باشد که در استان این آمار بیشتر است.

پورذهبی با بیان اینکه نسبت دانشجو به استاد در حالی دانشگاه آزاد استان تناسب نداشته که به گفته مسئولان این حوزه 36 نفر هیئت علمی زیادتر از حدنصاب داریم، تصریح کرد: اگر کیفیت‌ها افزایش یابد، یقیناً استقبال هم بیشتر خواهد شد، بنابراین باید ارتقای کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ‌پورذهبی با بیان اینکه ارتقای کیفیت باعث جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود، یادآور شد: باید دانشجویان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در فضای دانشگاه بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها