رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان:

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی امام (ره) بوده است

«میمنت آبادی» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بوده و با تاکید و کمک‌های ایشان تا به امروز استوار مانده است.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 14June 2023

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی امام (ره) بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «قباد میمنت آبادی» رییس دانشگاههای آزاد اسلامی استان کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید با عنوان «امام خمینی(ره) و دفاع مقدس» که در دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ایران همیشه درگیر جنگ ترکیبی بوده، ولی به حمدالله دغدغه‌مندان نظام هر لحظه به فکر حفظ امنیت و آرامش مردم ایران بوده‌اند.

وی افزود: در راستای استمرار تفکر حضرت امام راحل شاید بیش از یک چهارم مردم در راه دفاع از میهن اسلامی از جان و مال خود مایه گذاشتند و ملت غیور ایران اسلامی همیشه در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی آماده و جان بر کف و در صحنه حاضر هستند.

رییس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان تاکید کرد: لازم هست در تمامی جلسات و برنامه‌ها از یاد شهیدان و ایثارگران غافل نشویم.

میمنت آبادی با اشاره به این واقعیت که دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده و با تاکید و کمک‌های ایشان تا به امروز استوار مانده است، گفت: تا به امروز حاصل این ثمره انقلاب اسلامی ایران؛ بیش از هفت میلیون نفر فارغ التحصیل، بیش از ۲۰ هزار نفر هیات علمی، بیش از ۳۰ هزار نفر استاد حق‌التدریس و بیش از ۲۰ هزار نفر کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار