دبیر طرح حامیم:

محیط دانشگاه‌ها آغازگر تغییرات و تحولات اساسی در جامعه است

حجت‌الاسلام «فرج‌الله» گفت: اهمیت محیط دانشگاه در فضای عمومی جامعه به دلیل پیشگام بودن و محرک بودن این محیط است و به همین جهت محیط دانشگاه‌ها می‌تواند آغازگر تغییرات و تحولات اساسی در جامعه باشد.
کد خبر: ۶۰۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ - 07August 2023

محیط دانشگاه‌ها آغازگر تغییرات و تحولات اساسی در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم اختتامیه طرح حامیم «حلقه‌های میانی۲» با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان در تالار فردوسی دانشگاه کردستان پایان یافت.

این طرح با برنامه‌ریزی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در راستای ایجاد امید و انگیزه در مجموعه‌های کنشگر انقلابی در سطح دانشگاه‌های کشور اجرا می شود.

حجت‌الاسلام «علی فرج‌الله» دبیر طرح حامیم در این مراسم اظهار داشت: این طرح کشوری بوده و هدف از اجرای آن تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی است.

وی تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان، آماده‌سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد را از دیگر اهداف طرح حامیم عنوان کرد.

وی افزود: بخش عمده جوانان در دانشگاه‌ها حضور دارند و باید تلاش کنیم جوانان را به صحنه آورده و همیشه در صحنه نگهداریم.

به گفته حجت الاسلام فرج‌الله، افرادی که در این اردو شرکت کرده‌اند یک هم‌افزایی در بین آنان و در قالب گفتگوها شکل گرفته که با طی کردن کارگاه‌های مختلف این هم‌افزایی به مرحله وفاق رسید.

دبیر طرح حامیم در کردستان با اشاره به اهمیت طرح حامیم در فضای دانشگاه‌ها، اضافه کرد: اهمیت محیط دانشگاه در فضای عمومی جامعه به دلیل پیشگام بودن و محرک بودن این محیط است و به همین جهت محیط دانشگاه‌ها می‌تواند آغازگر تغییرات و تحولات اساسی در جامعه باشد.

طرح حامیم با شرکت بیش از ۷۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان کردستان در ۶ روز و با برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی، سیاسی و فرهنگی برای دانشجویان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها