نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

وفق با مردم معیار اصلی شایسته‌سالاری مسئولان است

ماموستا «رستمی» وفق با مردم را معیار اصلی شایسته‌سالاری مسئولان دانست و گفت: چنین مسئولی با دوری از تشریفات و با بردباری، همواره پاسخگوی مردم خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 01August 2022

خدمت به همنوع مهمترین اصل دینی و انسانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه جامع علمی کابردی استان، خدمت به همنوع را مهمترین اصل دینی و انسانی عنوان و اظهار داشت: هر فردی باید بسته به دانایی و داشته‌های خود، مسولیتی را به عهده بگیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شایسته‌سالاری در هر کاری به معنای داشتن دانش، صلاحیت، معنویت و تعهد است، افزود: وفق با مردم معیار اصلی شایسته‌سالاری مسئولان است و چنین مسئولی با دوری از تشریفات و با بردباری، همواره پاسخگوی مردم خواهد بود.

وی افزود: دانش، آگاهی و تخصص، ضرورت سیستم اداری مطلوب است و در کنار آن باید علم، مهارت، تدبیر و درایت را هم بکار بست.

ماموستا رستمی تاکید کرد: اساتید دانشگاه باید آینده‌نگر باشند و کسی که بدون آگاهی کاری را به دست می‌گیرد، بیشتر از این‌که اصلاحگر باشد، مخرب خواهد بود.

وی گفت: از منظر پیامبر اکرم (ص)، دانشمندان و زمامداران اگر اصلاح شوند، همه امت اصلاح می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: اسلام تنها مردم را به علم فرایض دعوت نمی‌کند؛ بلکه دعوت آن شامل هر علمی است که دافع جهل و نادانی باشد و برای همین باید در برابر دشمنانی که هر روز قدرت می‌گیرند، خود را مجهز کنیم؛ چراکه توسعه و پیشرفت و آبادانی در گرو همین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار