نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

کردستان در مسئله وحدت و اتحاد زبانزد است

ماموستا «رستمی» بر ضرورت تقویت وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: کردستان در مسئله وحدت و اتحاد زبانزد خاص و عام است.
کد خبر: ۵۳۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 11July 2022

کردستان در مسئله وحدت و اتحاد زبانزد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز (دوشنبه) در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی بر ضرورت تقویت وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و اظهار داشت: کردستان در مسئله وحدت و اتحاد زبانزد خاص و عام است.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان نظامی و انتظامی استان در جهت تأمین امنیت مردم به ویژه در سفر اخیر رئیس جمهور، افزود: امنیت همواره سرلوحه کار نیروهای نظامی و انتظامی استان بوده است که امیدواریم در برگزاری این اجلاسیه نیز اینگونه باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان اشاره کرد و افزود: یکی از نعمت‌های پرخیر و برکت سفر رئیس جمهور به استان کردستان حضور در جمع نمازگزاران سنندجی بوده که این امر نقطه عطفی در جهت تقویت وحدت اسلامی بود.

وی به برگزاری ۹ کنگره امام شافعی در داخل و خارج کشور اشاره کرد و افزود: در سایه الطاف الهی و مساعدت و همکاری مردم برنامه‌ها و مناسبتی‌های ملی و مذهبی به ویژه هفته وحدت و ایام عاشورای حسینی در استان کردستان بسیار پرشور برگزار می‌شود.

ماموستا رستمی قرآن کریم را سرلوحه زندگی تمام جوامع اسلامی دانست و گفت: مردم استان کردستان همواره حب اهل بیت(ع) را در دل داشته و جایگاه بسیار ویژه‌ای برای آل و اهل بیت(ع) خاندان رسول اکرم(ص) قائل هستند.

«سیدانور رشیدی» شهردار سنندج نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: شهرداری مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی زیادی را برای خود تعریف کرده است و در این راست تمام برنامه‌های اجرایی مصوبات در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی به طور صدر درصد اجرایی شده است.

وی به همکاری شهرداری سنندج در اجرای این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: در زمینه فضاسازی محیطی برای اجرای هرچه بهتر این اجلاسیه با تمام قوا پای کار هستیم و آمادگی خود را برای پشتیبانی از این همایش اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار