نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

کردستانی‌ها دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه شهدا با خون پاک خود امنیت، آرامش و عزت را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: کردستانی‌ها مردمی دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند که با بصیرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 04July 2022

«کردستانی‌ها» دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (دوشنبه) در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که جامعه روحانیون با ۵۴ شهید، سهم قابل توجهی را از این میزان به خود اختصاص داده و این آمار سند دفاع مقدس مردم این استان و وفادارای روحانیون به نظام است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، روحانیون و علمای استان کردستان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و با دعوت مردم به امر به معروف و نهی از منکر، در برابر دشمنان نظام ایستادند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: علمای کردستان علی‌رغم همه مشکلات معیشتی همچنان پاسدار انقلاب اسلامی بوده و در سنگر وحدت و اتحاد به عنوان قدرت تاثیرگذار، جامعه را به همکاری از حفظ امنیت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع از مملکت و کشور دعوت کرده‌اند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه شهدا با خون پاک خود امنیت، آرامش و عزت را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: کردستانی‌ها مردمی دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند که با بصیرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی وجود نظم و امنیت در جامعه و رساندن ایران به قله‌های ترقی را حاصل تلاش‌های دلسوزانه کلیه نیرو‌های مسلح به‌ویژه سرلشکر باقری دانست و تصریح کرد: امروزه به واسطه تلاش و مردمی بودن نیرو‌های مسلح در استان کردستان و کشور، امنیت و آسایش برقرار است و دشمنان بدانند در صورت کوچک‌ترین تحرک، با پاسخ سخت نیرو‌های مسلح مواجه خواهند شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از شاخص‌ها علمی، نظامی، فرهنگی و... در جایگاه برتر جهانی قرار دارد، گفت: مردم قدردان و مدافع امنیت کنونی هستند و از دولت سیزدهم انتظار دارند برای رفع مشکلات تلاش کنند.

ماموستا رستمی یادآور شد: استان کردستان استانی غنی از نظر منابع خدادای و ظرفیت‌هایی همچون معادن، مرز‌ها و گردشگری است که متاسفانه بر اثر بی‌توجهی آن‌گونه که باید از این بستر استفاده نشده و مغفول مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها