مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان خبر داد؛

اعزام ۲۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به مناطق محروم استان

«رستمی» اعزام گروه‌های جهادی از اعزام ۲۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در این اردو خبر داد و گفت: این دانشجویان در قالب اردوی قرارگاه «عهد خدمت» به مناطق محروم استان اعزم می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 12September 2023

اعزام ۲۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به مناطق محروم استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «توحید رستمی» مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در مراسم افتتاحیه قرارگاه «عهد خدمت» و اعزام گروه‌های جهادی از اعزام ۲۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در این اردو خبر داد و اظهار داشت: این دانشجویان در قالب اردوی قرارگاه «عهد خدمت» به مناطق محروم استان اعزم می‌شوند.

وی با اشاره به حضور دانشجویان رشته‌های عمرانی، آموزشی، پزشکی و دندانپزشکی در این اردو، افزود: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی یکی از مقدس‌ترین واژه‌های ایثار و فداکاری محسوب می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان با اعلام اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات پربرکت خود ظرفیت‌های متعددی داشته که باعث موفقیت در چالش‌ها شده است، گفت: ظرفیت مردم و رفع مشکلات مناطق محروم با کمک نیروهای مردمی و جهادی از ظرفیت‌هایی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی افزود: امروزه اردوهای جهادی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شده است و هرکس یکبار در جهت رفع نیازهای محرومان قدم بردارد تشنه آن خواهد شد و هربار پیش قدم برای حضور در این عهد خدمت خواهد شد.

رستمی یادآور شد: قرار گرفتن دانشجو در فضای رشد و تجربه کردن جهاد به صورت عملی از نزدیک، فراهم شدن شرایط خدمت به محرومان در جهت رفع محرومیت، افزایش اعتماد عمومی و دلگرم کردن مردم، آشنایی با مشکلات کشور، تربیت نسل مدیران جهادی و مطالبه‌گری از مسئولان از اهداف برگزاری این اردوهای جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار