مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی کردستان:

اخلاص، نیت‌های خالصانه و ساده‌زیستی ویژگی‌ گروه‌های جهادی است

«موسوی» گفت: اخلاص، نیت‌های خالصانه، سادگی و ساده‌زیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه‌های جهادی است.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ - 09May 2023

اخلاص، نیت‌های خالصانه و ساده‌زیستی ویژگی‌ گروه‌های جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سید حمزه سید موسوی» مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی کردستان در دیدار دانشجویان بسیجی استان با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، گروه‌های جهادی را سرمایه‌ای ارزشمند و مهم‌ترین ظرفیت بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: این گروه‌ها علاوه بر اینکه منشا خدمات و برکات مؤثر بوده‌اند تهدیدات را به فرصت و توطئه‌ها دشمنان را در بخش‌های مختلف خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی یکی از برنامه‌های مهم بسیج و سپاه در طول سالیان اخیر و اکنون است، بیان کرد: بسیج سازندگی با تکیه بر ظرفیت‌های خود در این راستا نقش آفرینی کرده و تاکنون گام‌های مؤثری در این راستا برداشته است.

وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» را ایجاد امید و تقویت ارتباط و اعتماد مردم به نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: اخلاص، نیت‌های خالصانه، سادگی و ساده‌زیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه‌های جهادی است.

هر کدام از دانشجویان نیز در یک فضای صمیمی به بیان دردل و دغدغه‌های خود پرداختند و در پایان فرمانده سپاه کردستان از آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار