۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در کردستان:

ارتباط و هم‌اندیشی بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی تقویت شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: انتظار می‌رود ضمن تشکیل تشکل‌های دانشجویی، ارتباط و هم‌اندیشی بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی تقویت و از نشست با بسیج کارمندی نیز غفلت نشود.
کد خبر: ۵۷۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 03February 2023

ارتباط و هم‌اندیشی بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست هم‌اندیشی با منتخبان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کردستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر، مدیران را به داشتن سعه صدر و روحیه خدمتگزاری و در خدمت مردم بودن دعوت کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب غرور و انفعال دو آسیب جدی برای مدیران و مسئولان نظام است، لذا باید به‌جد از اینها دوری شود. منظور از انفعال بی‌عملی، بی‌تحرکی و عدم انگیزه کاری یک مسئول است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر ضرورت تغییر روش مسئولان در مدیریت استان تصریح کرد: مدیران کردستان اگر بخواهند تراز و شاخص کلی استان را ارتقاء دهند باید در عملکرد و نحوه مدیریت‌شان تغییر روش داده و از روش‌های تکراری مدیریتی خودداری کنند.

وی توجه ویژه اساتید به گروه معارف در دانشگاه‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: گروه معارف در این نظام یک ظرفیت است و مدیران و مدرسان باید با آگاهی و علم و انگیزه آن را مورد توجه جدی قرار دهند.

پورذهبی با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها پررونق و دامنه‌دارتر برگزار شود، تصریح کرد: طرح ضیافت برای اساتید استان و کرسی‌های آزاد اندیشی در جهت ارتقای سطح علمی برگزار و اجازه صحبت و بیان نظرات به مخالفان هم داده شود.

وی با ذکر اینکه حرف و نظر غالب و سخن رایج در دانشگاه‌ها باید از آنِ نیروهای انقلابی باشد، عنوان کرد: انتظار می‌رود ضمن تشکیل تشکل‌های دانشجویی، ارتباط و هم‌اندیشی بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی تقویت و از نشست با بسیج کارمندی نیز غفلت نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مسئولان از فرصت مسئولیت باید به بهترین نحو استفاده کنند، یادآور شد: سیاست جذب و دفع احزاب باید عالمانه باشد به طوری‌که تلاش شود جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشیم و با نظر و دیدِ رفعت با مخالفان رفتار شود و اگر اقدامی قرار است صورت گیرد در حد یک تذکر باشد چراکه اصلاح‌طلب و اصولگرا هر دو از نیروهای انقلاب و همگی در یک کشتی نشسته‌ایم.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار