نماینده ولی فقیه در کردستان:

همه از نهضت خدمت‌رسانی نظام برخوردار هستند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نهضت خدمت‌رسانی نظام نه مختص شرق و غرب بوده و نه اسیر سیاست و سیاست‌بازی و هیچ‌گونه قومیت و ملیتی مطرح نیست، به طوری‌ که همه می‌توانند از خدمات برخوردار شوند.
کد خبر: ۵۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 29January 2023

همه از نهضت خدمت‌رسانی نظام برخوردار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در بازدید از بخش مانیتورینگ شرکت گاز استان کردستان و نشست با کارکنان این مجموعه، ضمن قدردانی از گازرسانی به روستاهای دورافتاده اظهار داشت: خوشبختانه با وجود سرمای سرد زمستان امسال و مصرف فراوان گاز، در این فصل از لحاظ گرمایش برای مردم مشکلی ایجاد نشد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی از ثروت ملی گاز در گوشه و کنار کشور مورد توجه بوده است، گفت: نهضت خدمت‌رسانی نظام نه مختص شرق و غرب بوده و نه اسیر سیاست و سیاست‌بازی و هیچ‌گونه قومیت و ملیتی مطرح نیست، به طوری‌که همه می‌توانند از خدمات برخوردار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هرکسی در مسیر خدمت‌رسانی به ملت و کشور قدمی بردارد، هدفش خدمت‌رسانی و خدمتگزاری عمومی بوده و این رویکرد رضایت‌مندی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از صعب‌العبور ترین روستاهای کوهستانی منطقه کردستان بازدید داشته و همواره شاهد برخورداری مردم از نعمت گاز در دورترین نقاط روستاهای استان هستم، خاطرنشان کرد: توجه ویژه نظام به تمام مناطق در بخش‌های مختلف رفاهی نشان از قصور و کوتاهی نکردن و کارنامه موفق نظام در عرصه خدمات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی کشور و استان است.

پورذهبی یادآور شد: کسانی که در دورترین نقاط روستاهای استان از خدمات گاز، برق و آب بهره‌مند و ابراز رضایت‌مندی می‌کنند خشنودی و دعای این مردم در موفقیت اهداف شما بسیار کارساز و راهگشا خواهد بود.

«احمد فعله‌گری» مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

وی از ارائه خدمات گازرسانی به روستاهای استان خبر داد و عنوان کرد: 99 درصد از کردستانی‌ها از نعمت گاز بهره‌مند هستند و سال آینده جشن اتمام گاز رسانی در این استان گرفته می‌شود.

فعله‌گری گفت: در دهه فجر امسال هم 182 طرح گازرسانی با اعتبار 141 میلیارد تومان در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار