نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد؛

لزوم بازگویی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت نظام اسلامی

حجت‌الاسلام «پورذهبی» به بازگویی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در نظام جمهوری اسلامی موفق شویم باید در اجرای حق مدارا نکنیم.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 21January 2023

لزوم بازگویی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت نظام اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر اقتدار و محکم بودن نظام در برابر هجمه‌های دشمنان را به دنیا نشان داد، اظهار داشت: اغتشاشات امسال و تلاش بی‌ثمر غرب نسبت به کشور و انقلاب این پیام را به ما رساند که نباید سست شویم.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر ضرورت هوشیاری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان تأکید کرد و افزود: اگر از انقلاب و دستاوردهای آن دست برداریم موجب سوء‌استفاده دشمن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه غمگین نشدن و دلداری دادن یکی از عوامل مهم در حفظ هر آنچه که در نظام اسلامی به دست آورده‌ایم، است تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار نیست که در پی لذت بردن باشیم چراکه مسببان انقلاب خود به این روزهای انقلاب نرسیدند.

وی به بازگویی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در نظام جمهوری اسلامی موفق شویم باید در اجرای حق مدارا نکنیم.

پورذهبی بیان کرد: یکی دیگر از عوامل موفقیت در جمهوری اسلامی این است که خود را خوار نسازیم، چراکه برخی از افراد در وسط ماجرا ایستاده‌اند و موضع‌شان مشخص نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: طمع نداشتن هم از دیگر عوامل موفقیت نظام اسلامی است که باید رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار