نماینده ولی فقیه در کردستان:

«اخلاص» و «پرهیز از رفتار اداری» برای طلبه‌ها و دانش‌آموختگان حوزه ضرورت است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» اخلاص و پرهیز از رفتار اداری را برای طلبه‌ها و دانش‌آموختگان حوزه مورد تأکید قرار داد و گفت: انتظار می‌رود ضمن داشتن اخلاص، امور تربیتی و آموزش خود را ارتقاء داده و در کنار آن فن و آداب کلاس‌داری و مدرسه‌داری را برای تدریس بیاموزید.
کد خبر: ۵۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 10January 2023

«اخلاص» و «پرهیز از رفتار اداری» برای طلبه‌ها و دانش‌آموختگان حوزه مورد تاکید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تقویت پایه علمی را ضروری دانست و خطاب به آنان اظهار داشت: سعی کنید از علم جدا نشوید و با تلاش شبانه‌روزی و مطالعه بیشتر در زمینه‌های مختلف، سطح علمی خود را تقویت و ارتقا دهید.

وی تقویت و رشد فکری، سیاسی و اعتقادی را برای دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران در استان ضروری برشمرد و افزود: چنان دانش و علم خود را تقویت کنید که بتوانید جوابگوی شبهات سیاسی، فکری و اعتقادی باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مبانی ضرورت تبلیغ دین توسط دانش آموختگان حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: مجاهدانه در راستای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام تلاش کنید و برای گسترش آن فعالیت‌های محلی و فامیلی داشته باشید.

پورذهبی اخلاص و پرهیز از رفتار اداری را برای طلبه‌ها و دانش‌آموختگان حوزه مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: انتظار می‌رود ضمن داشتن اخلاص، امور تربیتی و آموزش خود را ارتقاء داده و در کنار آن فن و آداب کلاس‌داری و مدرسه‌داری را برای تدریس بیاموزید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار