نماینده ولی فقیه در کردستان:

شورای راهبردی بانوان در کردستان تشکیل شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: شورای راهبردی بانوان استان در راستای توجه به مسائل و مشکلات این قشر و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات، تشکیل شود.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 14January 2023

شورای راهبردی بانوان در کردستان تشکیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر در دیدار جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان در سنندج اظهار داشت: این شورا با حضور تعداد محدودی از بانوان فعال در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات تشکیل شود.

وی افزود: اعضای این شورا می توانند ۲ هفته یک بار جلسه برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بانوان را احصا و شناسایی کنند و هر ماه یک بار هم جلسه‌ای کلی تشکیل شود که تا مسائل مورد نظر بررسی شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد، گفت: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه زمینه ارتقای فکری، دینی و معنوی بانوان در ادارات فراهم شود از بانوان خواست از پرداختن به کارهای سطحی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها