نماینده ولی فقیه در کردستان:

زبان هنر یکی از بهترین ابزارها برای بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار دلها است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: زبان هنر یکی از بهترین ابزارها برای بیان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است و شعرای آیینی می توانند در این زمینه آثار خوبی خلق کنند.
کد خبر: ۵۷۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 15February 2023

زبان هنر یکی از بهترین ابزارها برای بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار دلها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، دومین همایش منطقه‌ای شعر با عنوان «مرد میدان» یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعران برجسته هفت استان غرب کشور در سنندج برگزار شد.

این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و با حضور شاعرانی از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان و جمعی از مسوولان در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در این همایش اظهار داشت: زبان هنر یکی از بهترین ابزارها برای بیان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است و شعرای آیینی می توانند در این زمینه آثار خوبی خلق کنند.

وی افزود: افرادی همانند حاج قاسم به دلیل اینکه وصل به معنویت بوده و در راه دفاع از آب و خاک جان خود را فدا کرده‌اند هیچگاه نام و یادشان فراموش نمی شود و همه ما نیز باید از هر راهی تلاش کنیم که جامعه بویژه نسل جوان با سیره و سلوک این افراد بیشتر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از شعرای آیینی و اهل بیت حاضر در این همایش خواست در آثار خود به بیان خصوصیات اخلاقی، رفتاری و تلاش‌ها رشادت‌های حاج قاسم و بزرگان دیگری که برای این نظام و انقلاب تلاش کردند، بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها