نماینده ولی فقیه در کردستان:

ماموستاها در راستای حفظ وحدت و انسجام جامعه قدم بردارند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: وظیفه ما برخورد و رفتار پدرانه است و از شما ماموستاها نیز انتظار است، در راستای حفظ وحدت و انسجام جامعه قدم بردارید و نگاه همه ما باید بر دوستی و برادری استوار باشد.
کد خبر: ۵۷۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ - 14March 2023

ماموستایان در راستای حفظ وحدت و انسجام جامعه قدم بردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست با ائمه جمعه اهل سنت در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار داشت: وظیفه ما برخورد و رفتار پدرانه است و از شما ماموستاها نیز انتظار است، در راستای حفظ وحدت و انسجام جامعه قدم بردارید و نگاه همه ما باید بر دوستی و برادری استوار باشد.

وی به حوادث و اغتشاشات ماه‌های اخیر و اعفال تعدادی از جوانان توسط دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی عفو را صادر می کنند لزومی ندارد ما دنبال انتقام و مچگیری باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پرتلاطم و همراه با اتفاقات و فشار اقتصادی بر مردم و دولت بود، افزود: رئیس جمهور و اعضای دولت دلسوزانه و با جدیت تمام برای زندگی بهتر مردم تلاش می‌کنند که نقش ارز و دلار را بر صنعت و ارزاق مردم کم کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: در رابطه با تقویت دفاتر و مزایای ائمه جمعه با جدیت و تمام توان تلاش کرده ایم و مصوباتی در این زمینه تصویب و به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ ماموستا در بخش دولتی، یادآور شد: در شهرستان سقز ۳۰۰ واحد برای ماموستایان توسط تعاونی مسکن در حال احداث و درکل کشور مرکز خدمات روحانیون در حال ساخت هزار واحد برای روحانیون اهل سنت و تشیع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها