نماینده ولی فقیه در کردستان:

اطلاع رسانی خدمات نظام موجب امیدآفرینی در جامعه است

حجت‌الاسلام «پور ذهبی» اطلاع رسانی خدمات نظام را موجب امیدآفرینی در جامعه دانست و بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در میان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 09April 2023

اطلاع رسانی خدمات نظام موجب امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پور ذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان شب گذشته در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج اظهار داشت: مردم باید در جریان خدمات دولت در حوزه سلامت و پیشرفت‌های بدست آمده در این بخش قرار گیرند.

وی اطلاع رسانی خدمات نظام را موجب امیدآفرینی در جامعه دانست و بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در میان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، توجه به قشر تلاشگر مجموعه سلامت از جمله پزشکان و کارکنان خدوم این مجموعه را ضروری دانست.

حجت الاسلام پورذهبی بر آمادگی خود برای حمایت و تسهیل امور خدمت رسانی توسط مدیران و مسئولان و پزشکان حوزه سلامت تاکید و مردم استان را شایسته بهترین خدمات عنوان کرد.

«فریدون عبدالملکی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این دیدار ضمن بیان عملکرد دانشگاه در سال گذشته، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در قالب برنامه سلامت نوروزی ارائه کرد.

وی آمادگی دانشگاه را برای تلاش هرچه تمام تر در راستای رسیدگی به مشکلات حوزه سلامت مردم استان اعلام کرد.

این مسئول به طرح پزشک خانواده در سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح در اعتلای سطح امیدواری مردم استان موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها