مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان:

بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است

«رستمی» گفت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است که در راستای منویات امامین انقلاب گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۵۵۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 29November 2022

بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «توحید رستمی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان امروز در گردهمایی دانشجویان بسیجی و تجلیل از جهادگران بسیجی استان کردستان که به همت ناحیه بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است که در راستای منویات امامین انقلاب گام برمی‌دارد.

وی افزود: بسیج دانشجویی پس از دریافت پیام تاریخی حضرت امام(ره) رسالت‌های بسیاری را داشته و با رویکرد میدان‌داری دانشجویان وارد عمل شده و اکثر برنامه‌های دانشجویی بر عهده دانشجویان بسیجی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان کرد: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ خدمتی بالاتر از بالا بردن اعتماد عمومی مردمی نیست. 

رستمی یادآور شد: دانشجویان ما با ایجاد اردوهای جهادی و با خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم این اعتماد عمومی را بالا برده‌ و این رویکرد ادامه دارد.

بسیج در تمام عرصه‌ها تحول ایجاد کرده است

«سید شهاب ارکیان» رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز در این مراسم ضمن تبریک این ایام به همه دانشجویان بسیجی، گفت: بسیج تجلی اراده عاشقان خداوند متعال و پیروان فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه شروع فعالیت بسیج از مساجد بوده و این نشان می‌دهد که این نهاد مبارک وابسته به اسلام است، گفت: اگر ما امروز در کمال آرامش در این جمع نشسته‌ایم و در خصوص ارزش‌های بسیج سخن می‌گوییم به برکت حضور، فعالیت و امنیتی است که بسیج در کنار مدافعان امنیت ایجاد کرده است. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای اخیر، خاطرنشان کرد: شهید بامدی نمونه یک بسیجی با اخلاص بود که عمر خود را صرف امنیت و آرامش کشور کرد.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در تمامی این سال‌ها تلاش کرده تا به هر طریقی مانع از حرکت انقلاب اسلامی شوند.

ارکیان با بیان اینکه دشمنان نظام در هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن با تحریم‌های گوناگون و انواع فتنه‌ها و اخیرا نیز با ایجاد یک جنگ ترکیبی به دنبال متوقف کردن حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی بوده که خوشبختانه با آگاهی جامعه با شکست مواجه شد، عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه‌هایی که نیاز بوده وارد شده و در عرصه‌های مختلف تحول ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار