به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

گردهمایی بزرگ بسیجیان در سنندج برگزار شد

گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان رزمایش اقتدار به‌مناسبت بزرگداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ - 27November 2022

گردهمایی بزرگ بسیجیان در سنندج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان رزمایش اقتدار به‌مناسبت بزرگداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) ‌با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی این شهر برگزار شد.

سرهنگ «مرتضی میرآقائی» فرمانده سپاه سنندج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه 5 هزار و 400 شهید گلگون‌کفن استان کردستان و تبریک این روز اظهار داشت: برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام آرزوی موفقیت داریم.

وی گفت: فرمانده سپاه استان کردستان با بیان اینکه بسیج امروز، «بسیج جوان‌ها» است گفت: نگاه به قله‌ها و فراتر از مرزها در ماموریت فعالان این عرصه است.

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه بسیجیان با روحیه بسیج‌گونه و جهادی، دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند، تصریح کرد: امروز بسیج یک تشکل و پشتوانه مردمی است که در حوادث مختلف نقش آفرینی کرده و واقع‌بین و دشمن‌شناس است.

میرآقائی با بیان اینکه بسیج دشمن شناس و پشتیبان نظام و رهبری است، عنوان کرد: امروز همه با هم دور هم جمع شده که ضمن گرامیداشت این روز مبارک، پشتیبانی خود را از نظام اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار