رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان:

دانشجویان جهادگران جهاد تبیین و خنثی‌کننده توطئه دشمنان باشند

«میمنت‌آبادی» گفت: دشمن هموار در تلاش است تا جبهه‌های ناامیدی را بین جوانان بگستراند لذا دانشجویان به عنوان جهادگران جهاد تبیین باید امیدآفرینی را در جامعه و بین مردم ترویج دهند و خنثی‌کننده توطئه دشمنان باشند.
کد خبر: ۶۱۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 12September 2023

دانشجویان امیدآفرینان جامعه و خنثی‌کننده توطئه دشمنان باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان در مراسم افتتاحیه قرارگاه «عهد خدمت» و اعزام گروه‌های جهادی اظهار داشت: گروه‌های جهادی بدون اجرو مزد دنیوی با حضور در مناطق محروم، تلاش دارند تا محرومیت را از مناطق مختلف ایران اسلامی بزدایند و در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در طول ۴۴ سال گذشته از حق به ناحق جلوه دادن علیه نظام و انقلاب دست برنداشته است، افزود: دشمن هموار در تلاش است تا جبهه‌های ناامیدی را بین جوانان بگستراند لذا دانشجویان به عنوان جهادگران جهاد تبیین باید امیدآفرینی را در جامعه و بین مردم ترویج دهند و خنثی‌کننده توطئه دشمنان باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و کشور بیان کرد: هدف دشمن در این جنگ ترکیبی، ایجاد شرایط سخت برای نظام اسلامی بود چرا که دشمن تاکتیک‌های متعددی را در طول سالیان متوالی پیگیری کرده بود که از هیچکدام نتیجه‌ای نگرفته بود.

وی در پایان یادآور شد: تاکتیک های امروز دشمن در زمان های قبل هم وجود داشت چرا که معتقد بودند این انقلاب دوامی ندارد اما جایگاه رفیع کشورمان امروز قله قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار