امام جمعه بیجار:

بسیج سازندگی فعالیت‌های چشمگیری در روستاها انجام داده است

حجت‌الاسلام «خورشیدی» گفت: در سال 79 بسیج سازندگی شکل گرفت در قالب گروه‌های جهادی و فعالیت‌های مردمی انجام شد و در این مدت عمر با عزت بسیج سازندگی فعالیت‌های چشمگیری بالاخص در روستاها انجام شده است.
کد خبر: ۶۰۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 09August 2023

بسیج سازندگی فعالیت‌های چشمگیری بالاخص در روستاها انجام داده استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «خورشیدی» امام جمعه بیجار در آیین رزمایش جهادگران فاطمی 3 که با حضور جهاد گران در سالن شهید رحمانی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی امام راحل دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند از بدو تشکیل خدماتی در روستاها صورت گرفت و در عرصه جبهه و جنگ هم جهاد گران حضور داشتند.

وی افزود: در سال 79 بسیج سازندگی شکل گرفت در قالب گروه‌های جهادی و فعالیت‌های مردمی انجام شد و در این مدت عمر با عزت بسیج سازندگی فعالیت‌های چشمگیری بالاخص در روستاها انجام شده است .

امام جمعه بیحار تصریح کرد: بسیج سازندگی در هرکجا که فعالیت جهادی داشته و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب کار انجام داده باشد در آن حوزه پیشرفت وجود دارد و کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خورشیدی تاکید کرد: خبر موشک‌های بالستیک ایران که هم نقطه‌زنی با سرعت و دقت بالایی که دارد موجب مسرت و خوشحالی همه ماست و این حرکت ارزشمند چون جهادی و تابع دستورات مقام معظم رهبری بود پیشرفت داشت.

وی به دیگر اقدامات مهم گروه‌های جهادی اشاره کرد و بیان داشت: آبرسانی به روستاهای محروم از موضوعات بسیار مهمی بود که در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفت و خوشبختانه با اقدامات جهادی صورت گرفته بحث ابرسانی با سرعت بیشتری در حال انجام است .

خورشیدی تاکید کرد: هرجا کار مردمی و جهادی بود و گوش به فرمان رهبر بودیم کارها با پیشرفت و دقت بیشتری انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: با وجود اینکه هشت سال اقتصاد کشور را به فرجام گره خورد و ما از سایر حوزه‌های کشور عقب ماندیم اما امروز بدون برجام و با هدایت های رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمانی مردم از رهبری پیشرفت و اقتدار وجود دارد و ایران به یک ایران قوی تبدیل شده است.

امام جمعه بیجار عنوان کرد: قدر مردم را باید بدانیم و نیاز های مردم را برطرف کنیم اینها از نعمت‌های خداوند است و امروزه در کشور ما بحران در حوزه آب وجود دارد و در ابتدا باید تدوین‌گری شود مسأله اسراف مطرح شود و مردم را آگاه‌تر کنیم.

خورشیدی به تلاش‌های دشمن در ایجاد تا امنی در مجالس عزای حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن تلاش کرد تا مجالس عزای امام حسین را به شادی و پایکوبی تبدیل کنند اما ناکام ماند.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: اینها دو برنامه داشتند یک برنامه تروریستی که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی ناکام ماندند و دوم سعی داشتند دستجات و مراسمات عزای امام حسین را باهم بزنند اما نافرجام بود و امسال شور و شعور حسینی بیشتری وجود داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار