امام جمعه بیجار:

خون پاک شهدا حافظ انقلاب است

حجت الاسلام «خورشیدی» با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر همه ما دارند، گفت: یاد و خاطره شهدای همواره زنده و خون پاک این عزیزان حافظ انقلاب و چراغ راه آینده ماست.
کد خبر: ۶۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 15November 2023

خون پاک شهدا حافظ انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «علی خورشیدی» امام جمعه بیجار در دومین سالگرد شهدای هوافضا این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خواستار مزین شدن نام یکی از خیابان یا بلوار‌های بیجار بنام شهدای هوافضا شد و اظهار داشت: شهیدان دارای رزق حسنی، جاوید و عندالهی هستند و حیات ابدی دارند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه جسم شهیدان در میان نیست، اما در دنیای ما به اشکال مختلف تاثیرگذارند و همیشه زنده هستند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه شهدای هوافضا حق بزرگی بر همه ما دارند، گفت: یاد و خاطره شهدای همواره زنده و خون پاک این عزیزان حافظ انقلاب و چراغ راه آینده ماست.

خورشیدی انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی را خروج ایادی استکبار و دشمنان از منطقه خاورمیانه خواند و یادآور شد: طوفان‌الاقصی تا نابودی کامل رژیم غاصب و دشمنان اسلام و مردم مسلمان ادامه خواهد داشت.

در پایان از کتاب «داغی بر دل» شهر اثر نویسنده بیجاری «سمیه احمدی» که زندگی این ۵ شهید را به رشته تحریر درآورده است، رونمایی شد.

۲۳ آبان‌ ۱۴۰۰ پاسداران «آرش زاع»، «علی‌اصغر دولت‌پور»، «مصطفی حاج‌میر»، «رحیم ترکمندی» و «محسن زینتی‌فر» از مهندسان هوافضای شاغل در بانه در حین مأموریت پس از چند سال مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در دفاع از وطن بر اثر سانحه تصادف به خیل عظیم شهیدان پیوستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار