فرماندار تربت جام:

رسالت گروه‌های جهادی افزایش ایمان و امید در مردم است

«جمشیدی» گفت: تلاش دشمن در جهت ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بر همین اساس یکی از اهداف گروه‌های جهادی افزایش امید و ایمان در مردم است.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 10August 2023

رسالت گروه‌های جهادی افزایش ایمان و امید در مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «حسین جمشیدی» فرماندار تربت جام در همایش جهادگران فاطمی ۳ که با حضور سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه ترت جام و جمعی از جهادگران در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش دشمن در جهت ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بر همین اساس یکی از اهداف گروه‌های جهادی افزایش امید و ایمان در مردم است.

وی افزود: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی از دهم مرداد با حضور ۳۸۱ گروه جهادی در شهرستان تربت جام برگزار شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: در دولت سیزدهم احیای فرهنگ جهاد سازندگی در دستور کار قرار گرفت. این فرهنگ در برگیرنده آموزه‌های دینی برای کاهش فاصله طبقاتی مردم همچنین رفع مشکلات مردم است.

این مسئول بیان داشت: در اوج کرونا در کشور گروه‌های جهادی پای کار آمدند و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توصیه داشتند یاریگر خانواده‌هایی که بواسطه فراگیر شده کرونا دچار آسیب‌هایی شده بودند، شدند.

جمشیدی در ادامه به مهمترین رویداد کشور در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال رویداد مهمی در کشور رقم خواهد خورد و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، بر همین اساس باید شرایطی ایجاد کرد که مشارکت حداکثری مردم را در این دوره از انتخابات شاهد باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از سرگروه‌های جهادی، انتخابات شورای جهادی شهرستان تربت جام برگزار و «مهدی روانستان» به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار