سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان:

کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم است

«قادرزاده» با بیان اینکه تکریم کارگران از توجه به مسائل مالی و پرداخت حقوق و مزایا برایشان اهمیت دارد، گفت: کارگری افتخار است و این جایگاه باید بیش از پیش ارتقا و تبیین شود، چرا که کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم است.
کد خبر: ۵۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 02May 2023

کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده» سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: باید به خانواده کارگر توجه داشته باشیم چون فرزندان ما تحت تاثیر جایگاه والدین خود هستند و جایگاه کارگر ارتقا پیدا کند، کار تسهیل و تسریع می‌شود.

وی افزود: اگر با نهایت توجه کاری بهره‌ور را انجام دادید، نهایت تثبیت کار شما نیست بلکه اشتغال پایدار و بزرگتر شدن ظرفیت اقتصادی را به دنبال دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه تورم زمانی در جامعه ای بالا می رود که کار وجود ندارد، گفت: برای اینکه جامعه ای تورم وجود نداشته باشد باید در آن ارزش ایجاد شود که این ارزش را جامعه کارگری ایجاد می کنند.

قادرزاده با بیان اینکه تکریم کارگران از توجه به مسائل مالی و پرداخت حقوق و مزایا برایشان اهمیت دارد، افزود: کارگری افتخار است و این جایگاه باید بیش از پیش ارتقا و تبیین شود، چرا که کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم است.

وی با بیان اینکه داشتن درک صحیح از شرایط کارگری شرط لازم برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی درست برای این قشر است، یادآور شد: با تمام توان در راستای رفع مشکلات جامعه کارگری باید تلاش و برای آن وقت گذاشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تاکید کرد: سلامت کار نیروی کار از اهمیت زیادی برخوردار است و سختی کار باید در واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد چرا که سلامت نیروی کار حفظ سرمایه‌های واقعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار