نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تلاش در مسیر خدمت به مردم ضروری است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» وقت‌گذاری برای کار مردم و تلاش در مسیر خدمت را ضروری خواند و گفت: رضایتمندی شاخص مهم دولتمردان در نظام اسلامی است باید به نوعی خدمت کنیم که مخاطبان از آن رضایت داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 25August 2022

تلاش در مسیر خدمت به مردم ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای سنندج که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: خدمتگزاری مهمترین رسالت دولتمردان است که جامعه از آنها انتظار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در خدمت مردم است و دولتمردان با خدمتگزاری جهادی باید رهروان واقعی شهدا باشند، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولتمردان و مسئولان نوکر مردم هستند، حال باید بدانیم که چگونه این رسالت را جلو می‌بریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: رضایتمندی دیگر شاخص مهم دولتمردان در نظام اسلامی است باید به نوعی خدمت کنیم که مخاطبین از آن رضایت داشته باشند گاهی اوقات عملکرد ما تنها برخی افراد را راضی می‌کنند.

وی وقت‌گذاری برای کار مردم و تلاش در مسیر خدمت را ضروری خواند و عنوان کرد: نباید وقت اداری را صرف فعالیت‌های شخصی بکنیم و مردم عادی باید رضایتمندی که باید از نحوه عملکرد دولتمردان احساس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: ما مخالف استفاده بهینه از وقت اضافه نیستیم، ولی اولویت کارمندان و مسئولان باید استفاده از ثانیه ثانیه وقت کاری برای خدمت و پاسخگویی به مردم باشد.

وی گفت: بخشی از چالش و مشکلات ما این است که وقت لازم را برای کار نمی‌گذاریم که اگر این کار را انجام می‌دادیم بسیاری از چالش‌ها حل می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان متذکر شد: امیدواریم به نحوی به مردم خدمت کنیم که رهرو واقعی راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار