فرمانده سپاه بابل:

تبیین فرهنگ ایثار موجب ماندگاری دفاع مقدس شد

«بابایی» با بیان اینکه تبیین درست فرهنگ ایثار موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد، گفت: ناگفته‌های دفاع مقدس را برای نسل‌های امروز و آینده روایت کنیم.
کد خبر: ۵۴۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 25August 2022

تبیین فرهنگ ایثار موجب ماندگاری دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس یکى از درخشان‌ترین صحنه‌هاى نقش آفرینى ملت مسلمان ایران است که هنوز ناگفته‌هاى بسیارى دارد و لازم است بیان شود تا نسل‌هاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

بابایی گفت: ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از رشادت‌های دفاع مقدس است‌ که باید با روایتگری درست آن را بیان کرد تا دشمنان آن را تحریف نکنند.

این مسئول عنوان کرد: آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد و استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، بیان درست فرهنگ ایثار بوده است.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: باید تدابیری اندیشه شود که مردم این هفته را از لحاظ سمعی و بصری درک کنند و خاطرات دوران دفاع مقدس برایشان تداعی گردد.

بابایی خاطرنشان کرد: سپاه این شهرستان تمام امکانات خود را در راستای احیا و تداوم بخشی فرهنگ دفاع مقدس بسیج خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها