معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا حافظان واقعی انقلاب اسلامی هستند

«هاشمی‌مهر» گفت: شهدا وارثان و حافظان واقعی انقلاب و نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 25August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ دولت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز با تعدادی از خانواده‌های شهدای شهر یاسوج دیدار کردند.

«سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار جایگاه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه را والا و ارزشمند دانست و اظهار داشت: باید به خاطر داشته باشیم که امنیت و عزتمندی امروز کشورمان مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ایثارگران است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارای فضیلت بالایی است و باید این فضیلت در جامعه حفظ شود. 

هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه شهدا وارثان و حافظان واقعی انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و خانواده‌های شهدا ولی نعمت و چشم و چراغ ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای والامقام با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا و راه و مرام این رهروران واقعی امام حسین (ع) داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار