دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان قزوین:

هشتمین جشنواره شعر «سرود سرخ سپیدار» برگزار می‌شود

«ابوترابی» گفت: هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 25August 2022

«سید محمد ابوترابی» دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و با انتشار فراخوان و دعوت از هنرمندان و شاعران حوزه دفاع مقدس استان برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این جشنواره در هفت بخش عمومی، دفاع مقدس و شعر بین‌المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، و شعر دفاع مقدس و زنان برگزار می شود.
 
این مسئول تصریح کرد: اشعار رسیده توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی می شود و از برگزیدگان در سطح استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.  
 
دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین ابراز داشت: آثار برتر برای رقابت به دبیرخانۀ بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت که در دی ماه سال جاری برگزار می شود، معرفی و به برگزیدگان کشوری نیز جوایز ارزنده ای اعطا می شود.
 
ابوترابی متذکر شد: شاعران علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند اشعار خود را در قالب های سنتی، نو، آزاد، سپید و نیمایی تا تاریخ ۳۱ شهریور از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09193839173 ارسال کنند.
 
هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت های هشت سالۀ رزمندگان اسلام توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار