نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مسئولان باید مردمی‌ باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: مسئولان باید مردمی‌ و خدمت‌رسان باشند و مسئول باید طوری خدمت کند که مردم به خاطر شخصیت‌مان به او احترام بگذارند.
کد خبر: ۵۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 30August 2022

اعتماد به نفس و توکل به خدا از ویژگی‌های مسئول موفق استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (سه‌شنبه) در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کردستان اعتماد به نفس و توکل به خدا را از ویژگی‌های مسئول موفق عنوان کرد و اظهار داشت: مسئول باید مردمی‌ و خدمت‌رسان باشد.

وی افزود: مسئولان باید طوری خدمت کنند که مردم به خاطر شخصیت‌مان به او احترام بگذارند نه به واسطه پست و مدیریتی که دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: یک دولتمرد موفق سستی، غم، اندوه و وادادگی ندارد و اعتماد به نفس داشته و انسان شریف و کریمی است.

وی با اشاره به فرموده پیامبر (ص) مبنی بر اینکه بالاترین مرگ، شهادت است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر، در کنار خدمت صادقانه به مردم، طعم شیرین شهادت را چشیدند و برای همیشه ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خواستار مقابله با توطئه‌های دشمن و هوشیاری و بصیرت مسئولان و مردم شد و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد و دشمنان از این مهم نگران هستند، به همین خاطر دائم علیه کشورمان تحریم اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار