نماینده ولی فقیه در کردستان:

نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند لذا همه ما باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می‌روند، کمک کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 04September 2022

نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می روندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز یکشنبه در بازدید مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می روند لذا همه ما باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می روند، کمک کنیم.

وی بر گسترش زمینه‌های شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌‌های آینده سازان این مرز و بوم تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم نقاط قوت را برجسته کرده و کمبودها را در این مراکز رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف کتابخوانی، قصه نویسی و تئاتر، نقاشی، طراحی و سایر کلاس‌های ادبی در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان می تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های آینده سازان کشور باشد چرا که پویایی یک نوجوان در ایام نوجوانی در کانون پرورش فکری شکل می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار