نماینده ولی فقیه در کردستان:

باید در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیارانه عمل کنیم

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: وظیفه ما این است که در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیارانه عمل کرده و آسیب‌ها را شناسایی و جامعه نیز به این باور برسد که این مشکلات برطرف می شود.
کد خبر: ۵۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 05November 2022

باید در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیارانه عمل کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج با بیان اینکه جامعه ما به سه مولفه «انصاف با یکدیگر، دوستی و مهربانی و ترک حسادت» نیاز دارد، اظهار داشت: جامعه ما درگیر بی انصافی‌ها، نامهربانی‌ها، حسادت‌ها و تنگ نظری‌ها است و بخشی از حوادثی هم که رخ می‌هد مربوط به این موارد است.

وی با بیان اینکه ما با وجود پیشرفت در حوزه‌های مختلف، تلاشی در پیشرفت اخلاق فردی و اجتماعی نداریم، گفت: مهمترین مساله نزد مسولان باید برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی باشد و ما در این مساله با مشکل مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه آسیب‌های زیادی در کشور وجود دارد که در همه جا این موارد بوده و هست و امروز دشمن آنها را نشانه گرفته است، گفت: وظیفه ما این است که در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیارانه عمل کرده و آسیب‌ها را شناسایی و جامعه نیز به این باور برسد که این مشکلات برطرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و یا کاهش آن در استان باید به موضوعات بومی توجه شود، گفت: برای این مهم باید آسیب‌های ادارات و دستگاه هایی که خودمان متولی هستیم را رصد و چرایی آن را بررسی کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی یاداور شد: آموزش‌های ضمن خدمت را در دستگاه ها الزام کرده و در این زمینه از اساتید و روحانیون بومی استفاده شود، ضمن اینکه در این زمینه توجه ویژه به افراد تحت امر و پوشش اداری باشد، چرا که اگر بدنه اداری را بالا بکشیم به جامعه هم سرایت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها