نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

باید در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: ما باید جان خود را برای انقلاب اسلامی فدا کنیم و در راستای اهداف متعالی انقلاب تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 21September 2022

رفتار یک رزمنده در اداره کشور باید ایثارگرانه، جهادگرانه، همراه با امید و دلسوزانه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر یک رزمنده و جهادگر در عرصه اداره کشور باید رفتاری و عملکردی ایثارگرانه، جهادگرانه، همراه با امید و دلسوزانه داشته باشد.

وی افزود: ما باید جان خود را برای انقلاب فدا کنیم و در راستای اهداف متعالی انقلاب تلاش کنیم.

نماینده ولی ففیه در کردستان به تشریح رفتار و عملکرد جهادگرانه و ایثارگرانه یک رزمند و مسئول پرداخت و گفت: عملکرد جهادی و پوشش سراسری یکی از اقداماتی است که باید به آن توجه کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع تاکید دارند و بنابراین باید اخلاق‌گرایی و توجه به مردم را در کار خود قرار دهیم.

پورذهبی رفتار امیدوارانه را از دیگر ویژگی‌های مهم افراد جهادی و انقلابی عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن تحمل صلابت، انسجام و وحدت ملت ایران را ندارد بنابراین مسئولان با رفتار امیدوارانه تلاش کنند چراکه رفتار امیدوارانه، رفتار یک رزمنده است.

وی به امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و گفت: امکان اشتباه وجود دارد اما نباید تلاش نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کشور را برای یک اشتباه نادیده بگیریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر رفتار دلسوزانه مسئولان جهادی و رزمنده تاکید کرد و افزود: نگاه مسئول به مردم، مخاطب و ارباب رجوع باید دلسوزانه باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: ان‌شاءلله به برکت خون پاک شهدا خداوند مارو رهرو راه شهدا قرار دهد و پایمال کننده خون آنها نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها