مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

جمهوری اسلامی راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش می‌برد

حجت‌الاسلام «جعفرنژاد» گفت: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفندها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده و اگر از هر طرفی مورد تحریم قرار بگیرد باز می‌توانیم خودمان را اداره کنیم.
کد خبر: ۵۵۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 16October 2022

جمهوری اسلامی راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش می بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی جعفرنژاد» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز ‌در مراسم هفتمین روز درگذشت شهید «غلامرضا بامدی» که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در تاریخ صدر اسلام تا امروز آن جایی که لازم بود از دین، ناموس و جامعه اسلامی دفاع شود یک عده‌ای پیش قدم شدند و این رویه در اسلام تمام شدنی نیست.

وی افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر قصد داشتند نظام اسلامی را دچار فروپاشی و نور انقلاب را خاموش کنند اما با استقامت و مقابله ملت ایران مواجه شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ابرقدرت شرق و غرب را کنار زده و جبهه استکبار نیز نتوانست هیچ غلطی بکند.

حجت‌الاسلام ‌جعفرنژاد خاطرنشان کرد: یک عده فکر می کردند که پس از دوران دفاع مقدس دیگر روحیه ایثار و شهادت در جامعه وجود و بروز پیدا نخواهد کرد اما در جریان فتنه های گذشته و جریانی که چند وقت پیش شاهد بودیم می بینیم که این نسل باصلابت تر از گذشته در میدان است.

وی ادامه داد: عامل شهادت ‌پاسدار غلامرضا بامدی عضو حزب کومله است که در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت و در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ابراز داشت: امروز اگر افرادی با محاسبات غلط خودشان فکر کردند با آتش روشن کردن در کوچه و خیابان می توانند برای نظام اسلامی چالش ایجاد کنند کاملا در اشتباه هستند چون باید می‌فهمیدند که آزموده را آزمودن خطاست.

حجت الاسلام ‌جعفرنژاد افزود: جمهوری اسلامی مفهوم تازه‌ای است که به جهانیان عرضه شده و جبهه استکبار طی چهار دهه اخیر برای از بین بردن این مفهوم مترقی تلاش های متعددی انجام داده، اما به فضل الهی تاکنون نتوانسته است مقاومت ملت ایران را خدشه دار کند.

این مسئول یادآور شد: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی می خواستند که جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند اما همین جنگ موجب صدور انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ناامیدی از جنگ تحمیلی اقدام به پرورش نفوذی‌ها در بدنه اداری کردند اما باز هم راه به جایی نبردند چون این نظام اراده خداوند متعال است.

حجت الاسلام ‌جعفرنژاد تصریح کرد: اگر بگوییم که با دست خالی در برابر دشمنان پیروز شدیم اشتباه است چون انقلاب اسلامی ایران را خداوند متعال اراده کرده است و اگر ما هم داخل قطار انقلاب نباشیم باز هم این انقلاب راه خود را طی می کند.

وی افزود: امروز اگر انقلاب راه خودش را پر صلابت تر از گذشته طی می کند و پیشرفت های متعددی را کسب کرده است این متعلق به این است که مردم آموختند که می توانند خودشان را اداره کنند و به هیچ کشوری وابسته نباشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: در روزهای نخست همه نیروهای نظامی و امنیتی با رأفت و مدارا عمل کردند اما در ادامه شاهد اقدامات مخربانه تعدادی از مزدوران ضد انقلاب به بهانه اعتراضات مردمی بودیم.

حجت الاسلام ‌جعفرنژاد عنوان کرد: حجاب اختیاری مساوی بی‌حجابی اجباری است و یک عده به دلیل هیجان جوانی در دام توطئه‌های گروهک‌های ضد انقلاب افتادند.

وی افزود: ما زمانی که ارتش، سپاه و بسیج منسجم نداشتیم توی دهن دشمنان زدیم اما الان ایران اسلامی قوی و مقتدر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن دنبال تجزیه کشور و نابود کردن نظام و انسجام در کشورمان است و به فضل الهی هیچگاه به این مهم دست نخواهد یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفندها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده و اگر از هر طرفی مورد تحریم قرار بگیرد باز می‌توانیم خودمان را اداره کنیم.

حجت الاسلام ‌جعفرنژاد متذکر شد: امروز با یک جنگ شناختی و رسانه‌ای مواجه هستیم تا ذهن جوانان ما را در اختیار بگیرند و اگر مسائل را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها