فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خبر داد؛

افتتاح ۹ واحد مسکونی برای محرومین در روستای «ملکشان» سنندج

سرهنگ «میرآقایی» گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ۹ واحد مسکونی محرومین با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در روستای «ملکشان» از توابع سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 20November 2022

افتتاح ۹ واحد مسکونی محرومین در روستای «ملکشان» سنندجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت هفته بسیج امروز با حضور سرهنگ «شعبانی» معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، سرهنگ «میرآقایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، «رسولی» مدیر کل بهزیستی کردستان و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج مراسم افتتاح ۹ واحد مسکونی محرومین در روستای ملکشان سنندج برگزار شد.

«علی اصغر عزیزی فر» مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم از افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان خبر داد.

وی افزود: عملیات جانمایی ۱۷۹ واحد مسکونی دیگر نیز در استان انجام شده است و طی ماه‌های آتی به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌شود.

سرهنگ «میرآقایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: امروز در روستای محروم ملکشان شاهد افتتاح ۹ واحد مسکونی هستیم و در دیگر روستاهای این شهرستان نیز پروژه‌های متعدد محرومیت زدایی در دست اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها