فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

فضای مدارس و دانشگاه‌ها باید آکنده از بوی شهدا باشد

سردار «حسینی» گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در هفته دفاع مقدس، باید فضای این محیط‌‌های آموزشی آکنده از بوی شهدا باشد.
کد خبر: ۵۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 04September 2022

باید فضای مدارس و دانشگاه‌ها آکنده از بوی شهدا باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، میزبانی کردستان و شهرستان مریوان از زوار اربعین حسینی را اتفاقی مبارک عنوان کرد و اظهار داشت: این توفیق بزرگ نصیب کردستان شده و باید برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که مصادف با اربعین است به خوبی در سطح استان برگزار شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا را یکی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود امسال از خانواده‌ شهدا که در در دوران دفاع مقدس حضور مستقیم داشتند تجلیل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان بر گردن همه ما حق داشته و امنیت و آسایش کنونی مرهون خون پاک شهدا و صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های آنهاست بنابراین باید به صورت شایسته از خانواده‌های این عزیزان تجلیل کنیم.

سردار حسینی خواستار عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در بعدازظهر شد و گفت: آذین‌بندی سطح شهر و اجرای برنامه‌های در ادارات از دیگر اقدامات مناسب در این هفته خواهد بود و لازم است صداوسیما نیز صبح و عصر نسبت به تولید محتوا و پخش برنامه‌ها اقدام کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح باشکوه در روز ۳۱ شهریور در استان کردستان برگزار می‌شود گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در هفته دفاع مقدس، باید فضای این محیط‌های آموزشی آکنده از بوی شهدا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار