مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

مشکلات جامعه ایثارگری در بنیاد شهید به صورت جدی پیگیری می‌شود

«شهسواری» گفت: رفع مشکلاتی همچون مسکن، بیکاری، اشتغال و دیگر مسائل جامعه هدف در بنیاد شهید به صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه در این زمینه ضروری است.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 14September 2022

مشکلات جامعه ایثارگری در بنیاد شهید به صورت جدی پیگیری خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز به همراه «پرویز اوسطی» نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در راستای تکریم جامعه ایثارگری با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر قروه دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای کشور یاد کرد و اظهار داشت: خدمت به جامعه ایثارگری خصوصا خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان نه‌ تنها یک وظیفه کاری بلکه یک وظیفه دینی است چرا که ما و همه جامعه مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی هستیم که برای سربلندی این کشور تمام هستی خود را فدا کردند و ما نباید از هیچ حمایت و کمکی به این قشر معزز دریغ کنیم.

وی افزود: به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم و با خدمت خوب و مناسب در قبال بزرگی و متانت آنان ادای دین کنیم.

شهسواری بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر تأکید و تصریح کرد: رفع مشکلاتی همچون مسکن، بیکاری، اشتغال و دیگر مسائل جامعه هدف باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر در بنیاد شهید به صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه در این زمینه ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورا اسلامی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم که با ایثار و ازخودگذشتگی در برابر  دشمن ایستادند.

اوسطی با بیان اینکه مشکلات جامعه ایثارگری جزء دغدغه ما در مجلس است، متذکر شد: همواره پیگیر مشکلات این قشر معزز در مجلس هستیم و در این راستا تمام تلاش خود انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها