سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار:

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

«کبودوند» با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.
کد خبر: ۵۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 13September 2022

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است //سلام// لطفا عکس دیگری جایگزین کنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حیدر کبودوند» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا در این شهرستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، اظهار داشت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

کبودوند دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و گفت: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار