مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

خانواده شهدا افتخار و میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند

«شهسواری» گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و دیدار با آن‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولان و مدیران است.
کد خبر: ۵۶۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ - 23December 2022

خانواده شهدا افتخار و میراث‌داران انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در سفر به بانه همراه «بهزاد رحیمی» نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد شهید با خانواده شهدا این شهرستان دیدار کرد.

شهسواری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است و شهیدان نعمت‌های خداوند در نظام اسلامی هستند.

وی افزود: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و دیدار با آن‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است و به طور قطع خدمت مخلصانه به این عزیزان رضایت خداوند متعال را در پی دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ادامه داد: عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.

شهسواری با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، یادآور شد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو رشادت‌ها و مقاومت‌ شهدا و خانواده‌های شاهد و ایثارگر به دست آمده است و ما همواره قدردان آنان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار