مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

جانبازان در راه دفاع از اهداف اسلام، تا پای جان ایستادند

«شهسواری» گفت: جانبازان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت کرده، حماسه‌ای جاوید آفریدند.
کد خبر: ۵۷۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 26February 2023

جانبازان در راه دفاع از اهداف اسلام، تا پای جان ایستادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت خجسته سالروز ولادت حضرت اباالفضل عباس (ع) و روز جانباز امروز مراسم تجلیل جانبازان کردستانی با حضور مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از صبر و ایثار جانبازان و خانواده‌های آنها اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نماد شجاعت، ایثار و مواسات است که روز ولادت ایشان به نام روز جانباز نام‌گذاری شده است.

وی افزود: جانبازان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت کرده، حماسه‌ای جاوید آفریدند.

شهسواری با بیان اینکه جانبازان سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و خانواده‌های آنان نیز در تحمل این سختی‌ها شریک هستند، گفت: باید از خانواده‌های جانبازان که در کنار این سختی‌هایی حضور دارند به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خطاب به جانبازان و ایثارگران حاضر در مراسم اظهار کرد: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند و ما نیز به عنوان خادمان جامعه ایثارگری در مقام قدردانی از جانبازان سرافراز به مقام این عزیزان ادای احترام می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار