مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

بنیاد شهید متولی ارائه طرح و خدمات به ایثارگران است

«شهسواری» بنیاد شهید را ریشه نظام عنوان کرد و گفت: بنیاد شهید متولی ارائه طرح و خدمات به ایثارگران است و قادر به تامین شغل نیست و باید دستگاه‌های اجرایی در این باره همکاری و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اگر حمایت آنها نباشد مدیون خون شهدا خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 17December 2022

بنیاد شهید ریشه نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بنیاد شهید را متولی اصلی برنامه توسعه هفتم عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه هفتم مبنای تمام تصمیم گیری‌های نظام است و بازنگری در برنامه ششم با جدیت توسط دولت انجام شد تا نواقص موجود در برنامه هفتم اصلاح، رفع و یا تسهیل شود.

وی افزود: خروجی برنامه هفتم برای نظام، آینده کشور و جامعه ایثارگری بسیار خوب خواهد بود و برای جامعه ایثارگری برنامه‌های خوبی دارد.

شهسواری با بیان اینکه استان کردستان پنج هزار و ۵۲۷ شهید، ۹ هزار و ۵۸۷ جانباز و ۸۳۵ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: طبق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران باید ۲۵ درصد استخدامی‌ دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگران اختصاص پیدا کند اما در استان به غیر از چند دستگاه سایر ادارات در این زمینه اقدام زیادی انجام نداده‌اند و بیش از یکسال کارگروه اشتغال ایثارگران تشکیل نشده است.

وی بنیاد شهید را ریشه نظام عنوان کرد و افزود: بنیاد شهید متولی ارائه طرح و خدمات به ایثارگران است و قادر به تامین شغل نیست و باید دستگاه‌های اجرایی در این باره همکاری و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اگر حمایت آنها نباشد مدیون خون شهدا خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: فرصت‌های درون سازمانی یکی دیگر از راه‌های اشتغال جامعه ایثارگری است و در میان ایثارگران افراد زیادی وجود دارند که از تمکن مالی برخوردارند که می‌توان با استفاده از سرمایه آنان اشتغال درون سازمانی ایجاد کرد که در این راستا نیاز به اعتمادسازی و فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار