مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی شهدا است

«شهسواری» امنیت کشور را حاصل از خودگذشتگی شهدای مدافع امنیت عنوان کرد و گفت: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان‌های ما کاری کند تا مردم بترسند و از انقلاب و اسلام دست بردارند، ولی مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 12December 2022

امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده نیروی انتظامی کردستان همراه «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان با خانواده شهید مدافع امنیت، «حسین یوسفی» دیدار و از خانواده معزز این شهید والامقام تجلیل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این دیدار ضمن تشکر از خانواده این شهید، امنیت کشور را حاصل از خودگذشتگی شهدای مدافع امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: شهید یوسفی از افتخارات استان است و ما به خود می بالیم که چنین افرادی داریم.

وی افزود: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان‌های ما کاری کند تا مردم بترسند و از انقلاب و اسلام دست بردارند، ولی مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهند خورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تاکید بر اینکه اسلام راه انبیاء و صدیقین است و صالحین و مستضعفین وارثین زمین هستند، گفت: هر کس گمان کند که می‌تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است، چرا که شهدا نزد پروردگارند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می‌ماند بلکه راهشان نیز ماندگار است.

سرهنگ «حسین یوسفی» روز پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه در بهشت محمدی سنندج به دلیل جراحات وارده ناشی از ضرب و شتم توسط آشوبگران و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار