مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

اشتغال و مسکن بیشترین درخواست ایثارگران کردستان است

شهسواری گفت: موضوع اشتغال و مسکن بیشترین درخواست ایثارگران بوده و موضوعات تسهیلات، بهداشت و درمان، پذیرش و امور اداری، حقوقی، فرهنگی و هنری، مددکاری و آموزش بخش دیگر درخواست‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 03November 2022

اشتغال و مسکن بیشترین درخواست ایثارگران کردستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در حاشیه ملاقات عمومی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان اظهار داشت: تجلیل، تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان است.

وي با اشاره به اينكه شهدا و خانواده‌هاي آنها باعث افتخار و عزت كشور هستند، افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و اکنون امنیت، آسایش و آرامش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید با اعتقاد و علاقه انجام گیرد، هرچه قدر در جهت تکریم و خدمت به این عزیزان تلاش کنیم نه تنها به ایثارگران بلکه به کشور و انقلاب خدمت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هر هفته ملاقات عمومی برای رسیدگی و پاسخ به مسائل ایثارگران با حضور معاونان در اداره کل بنیاد شهید کردستان برپا می‌شود، گفت: در مجموع موضوع اشتغال و مسکن بیشترین درخواست ایثارگران بوده و موضوعات تسهیلات، بهداشت و درمان، پذیرش و امور اداری، حقوقی، فرهنگی و هنری، مددکاری و آموزش بخش دیگر درخواست‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

شهسواری یادآور شد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم دین خود را به آنان ادا کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار