فرمانده انتظامی استان کردستان:

نیروی‌نظامی و انتظامی حامی مردم در بحران و مشکلات است

سردار «آزادی» گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی حامی مردم در بحران و مشکلات هستند و شهدای امنیت در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی گام برداشته و در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 12December 2022

نیرو‌ نظامی و انتظامی حامی مردم در بحران و مشکلات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده نیروی انتظامی کردستان همراه «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان با خانواده شهید مدافع امنیت، «حسین یوسفی» دیدار و از خانواده معزز این شهید والامقام تجلیل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در این دیدار با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اظهار داشت: در ۲ ماه اخیر دشمنان با استفاده از پول‌های کلان و تمام ابزار، فتنه گسترده‌ای را علیه ملت ایران آغاز کردند.

سردار آزادی نیرو‌های نظامی را حامی مردم در بحران و مشکلات دانست و گفت: شهدای امنیت و شهید یوسفی در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ماست تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: شهدا در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی گام برداشتند و ایثار شهیدان برای ما مقدس و زنده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار