فرمانده انتظامی کردستان:

مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری پلیس است

سردار «آزادی» گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
کد خبر: ۵۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 10May 2023

مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری پلیس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی صلوات آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۲ هزار و ۵۶۰ عدد خوشبو کننده هوا و خودرو و هشت لیتر اسانس عطر قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار آزادی ادامه داد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دهگلان در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار