فرمانده کل انتظامی کشور:

کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است

سردار ‌«رادان» گفت: بر اساس ارریابی‌های صورت گرفته، کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است.
کد خبر: ۵۸۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 15May 2023

کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار ‌«احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان با بیان اینکه امروز برای عرض ادب و ادای احترام به خانواده‌های شهدا و مردمام این دیار در این استان حضور یافتم، به اتفاقات سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان درجریان اغتشاشات این بود که نشان دهند کشور و کردستان ناامن است که در حالی‌که تمام ابزارها و تحرکات آنان در حدی نبود که به این اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه با بصیرت و همراهی مردم تمام اغتشاشات و توطئه‌های دشمنان خنثی شد، گفت: مردم با نه گفتن به اغتشاشگران صف‌شان را از آنان جدا کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه کسانی که از کردستان و سایر استان‌ها در جریان اغتشاشات غافل شدند از فرزندانمان هستند و ما دوست‌شان را داریم، تصریح کرد: بر اساس ارریابی‌های صورت گرفته، کردستان به برکت خون شهدا و بصیرت مردم یکی از استان‌های امن کشور است.

وی در ادامه از انسداد مرزهای کشور خبر داد و افزود: انسداد فیزیکی با اولویت‌ مرزها در حال انجام است و امسال یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بوده که در مجاورت مرزهای شرق، شمال شرق، جنوب شرق و کردستان به اندازه وسع‌مان اجرا و دنبال خواهیم کرد و در کنار انسداد فیزیکی مرزها، از تجهیزات اپتیکی و نوین نیز استفاده خواهیم‌ کرد. هزینه‌کردن در مرزهای کشورمان هزینه نیست، بلکه درآمد است چرا که دیگر قاچاقی وارد و  خارج نخواهد شد و امنیت را نیز تقویت می‌کنیم.

فرمانده فراجا ابراز داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی نیز به این امر واقف و برای این کار وقت گذاشته و امیدواریم امسال جهش قابل توجهی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار