فرمانده انتظامی کردستان:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز کردستان

سردار «آزادی» گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم‌خیز سطح استان اجرا شد.
کد خبر: ۵۸۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 02May 2023

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، فرمانده انتظامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید ارتقا امنیت محله‌محور در سطح شهرستان سقز خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چندین مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان سقز به اجرا در آمده است.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح 7 نفرسارق و 3 مالخر سابقه‌دار بازداشت و 18 فقره انواع سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ، خودرو و … کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: همچنین در قالب اجرای این طرح 6 دستگاه خودروی سرقتی کشف و 4  خرده فروش مواد مخدر بازداشت و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف  شد. 

وی تصریح کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله‌محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم‌خیز سطح استان و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

آزادی همچنین  از کشف 3 تن و 400 کیلوگرم آرد قاچاق از یک دستگاه نیسان وانت در این شهرستان مرزی خبر داد و عنوان کرد: مأموران پلیس در قروه نیز یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار قاچاق توقیف و 435 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال از آن کشف کرده‌اند.

وی از بازداشت سارقان حرفه‌ای در شهرستان بیجار خبر داد و توضیح داد: مأموران کلانتری 11 شهرستان بیجار با انجام اقدامات پلیسی و تلاش چندین روزه موفق شدند 3 سارق اماکن عمومی را شناسایی، بازداشت و  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن قدردانی از مشارکت مردم در ایجاد و حفظ امنیت عمومی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار