فرمانده انتظامی استان کردستان:

بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

سردار «آزادی» گفت: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که با افتخار و جهادگرانه در این راستا تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ - 03August 2022

بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان کردستان امروز(چهارشنبه) در همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان اظهار داشت: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که با افتخار و جهادگرانه در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی افزود: جهاد تبیین در دنیای عصر اطلاعات و دنیای روایت ها و رسانه‌ها دومین معروف مهم و مورد تاکید است که نباید از آن غافل شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه خدمت به مردم معروف مهم دیگری است ادامه داد: مسوولان باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند و خود را خدمتگذار مردم و جامعه اسلامی بدانند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه دشمنان با عملیات روانی سعی در ناامید کردن مردم دارند اظهار داشت: امید بخشی به مردم معروف مورد تاکید دیگری است.

وی با بیان اینکه فقر، فساد و بی عدالتی سه منکر است اضافه کرد: ما باید به دولت مستقر کمک کنیم تا ریشه فقر کنده شود و شرایط زندگی مردم بهبود یابد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه مقابله با انواع فساد را نباید فراموش کنیم یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را به سمت بی بند و باری و فساد اخلاقی ببرند.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها