فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

بازداشت باند 6 نفره سارقان در سنندج

سردار «آزادی» از بازداشت باند 6 نفره سارقان و کشف 14 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شدند.
کد خبر: ۵۹۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 28May 2023

بازداشت باند 6 نفر سارقان در سنندجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازداشت باند 6 نفره سارقان و کشف 14 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار داشت: برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی همچنین از کشف 400 دستگاه کولر گازی قاچاق در بانه خبر داد و افزود: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خودرو حامل این بار قاچاق را متوقف کرده و این کالای قاچاق ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت سارق حرفه‌ای باطری خودرو در سنندج خبر داد و گفت: با افزایش سرقت‌های باطری خودرو در یکی از منطقه حاشیه شهر سنندج، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کارخود قرار دادند. 

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری 13 فلسطین سنندج با انجام اقدامات پلیسی یک نفر متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی ضربتی و منسجم  حین سرقت بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند. 

آزادی بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به 30 فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد. 

این مسئول اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی پرونده یک نفر مالخر شناسایی و بازداشت، تعدادی باطری مسروقه کشف و تمامی مالباختگان شناسایی شده و افراد دستگیر شده به همراه پرونده متشکله، تحویل مراجع قضایی شد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه است، یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی با سرقت و برهم زدن امنیت، آرامش شهروندان را بر هم بزند. رویکرد کنونی پلیس همواره در طول سال ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار